page_banner

U fabricatore vi dicerà, u clima d'alta temperatura affetta u travagliu di u trituratore di mandibula?

In l'estiu caldu, a temperatura pò ghjunghje à circa 40 gradi.A ghjente ùn pò micca suppurtà stu tipu di tempu.Allora u trituratore di mandibula stessu hà bisognu di dissiparà u calore.Coppiu cù a temperatura alta, affetterà a macchina?

A risposta hè sì.A causa di l'ambiente di travagliu duru di u trituratore di mandibula, u clima à alta temperatura farà u cunsumu di parti vulnerabili più seriu.Allora, postu chì u clima d'alta temperatura hà affettatu u travagliu di u trituratore, cumu duvemu riduce stu dannu?

Quandu u trituratore di mandibula hè travagliatu in un ambiente d'alta temperatura, duvemu prima attentu à a temperatura di u cuscinettu per mantene in un bonu statu di lubrificazione, è sempre attenti à s'ellu ci hè un sonu è vibrazione anormali.
Se si trova una anormalità, hè necessariu di firmà per l'ispezione per ùn causà perdite innecessarii.Avemu aduprà oliu lubricating à lubricate a machina, chì hè dinù à assorbe u calore da a superficia di a parti attritu di a macchina, cusì chì a temperatura di a superficia di a macchina hè ridutta, minimizendu cusì u mantenimentu di u trituratore di mandibula.

Zhengzhou Zhengsheng Heavy Industry Technology Co., Ltd. hè una impresa di l'industria pesante specializata in u sviluppu è a pruduzzione di l'equipaggiu di triturazione, vagliatura è sabbiatura di miniera di grandezza è media grandezza.I prudutti principali sò: Macchina di fabricazione di sabbia di mutore unicu, macchina di fabricazione di sabbia mobile, stazione di fabricazione di sabbia di prutezzione di l'ambiente, stazione di frantumazione mobile, etc.

Per più infurmazione nantu à i nostri equipaghji prufessiunali è innovatori, pudete cunsultàci via WhatsApp o email!

31


Tempu di post: Jul-09-2022